vineri, 15 februarie 2008

Rasplata credintei si increderii..?

Am fost azi pe Calea Victoriei. La Biserica Zlatari. 2 batrane la intrare se rugau la Dumnezeu si ii rugau pe cei care treceau sa le ajute. Si oamenii chiar le ajutau, e un gest crestinesc. Stateam si ma uitam la toti oamenii care treceau si vedeam ca sunt oameni imbracati simplu sau oameni aranjati, in costum. Ma incadram in peisaj asa incat le-am oferit si eu un mic ajutor. Dar am ramas inca vreo 3 minute sa ma uit de la o oarecare distanta. Oamenii treceau, unii nepasatori, apasati de grijile vietii, altii in viteza, altii se opreau si dadeau cateva monezi.

Nu m-am putut abtine si am inceput sa gandesc. Oare daca ar fi trecut pe acolo Tariceanu ce ar fi fost? S-ar fi auzit oare celebrul deja: "pai si ce vreti doamna, sa va fac hotel acuma' ?". Sau mai rau! Daca era Basescu? "Pasaricilor, iarna nu-i ca vara, intrati ca raciti! Sa traiti BINE!".

N-am mai putut. M-am ingrozit! Pentru ca mi-am dat seama cat de dura e realitatea. Ei sunt acolo, noi aici.. Da' pe drum mi-am mai pus o intrebare: oare cumva Basescu spunea altcuiva: "Sa traiti bine!" ? Asa se pare.. dar ramane o problema deschisa.

Niciun comentariu: